Van sneeuw naar hittegolf - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van LisaAndrog - WaarBenJij.nu Van sneeuw naar hittegolf - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van LisaAndrog - WaarBenJij.nu

Van sneeuw naar hittegolf

Door: Lisa androg

Blijf op de hoogte en volg

21 Februari 2016 | Australië, Phillip Island

Om 10:40 vloog ik met KLM naar abu dahbi ik was zo zenuwachtig omdat ik op abu dahbi maar 1,2 uur overstap had. Ik had iets super stoms gedaan! Ik had van die pincetten in mijn handbagage toilet tas gedaan ipv ,jij grote toilet tas. Schiphol deed der niet zo moeilijk over maar abu dahbi dus wel. Dus ik met die ijzeren puntige dingen werd aangehouden door de duane. T waren allemaal mannen met van die grote geweren die geen idee had wat ik had meegenomen. Ze kenden het woord pincet niet en met het woord eyebrow plucker keken ze me er vreemd aan, toen ik het uitbeelden werd het er niet beter op. Dus ze moetsten een vrouw halen aan de andere kant van de luchthaven. Ondertussen werd ik steeds maar zenuwachtiger omdat mijn overstap moest halen. Ik mocht die stomme Pincetten niet weggooien en werd helemaal gefoeieerd en ondervraagd. Gelukkig kende die vrouw wat het was en kon doorlopen met nog maar 20 minuten voordat mijn vlucht vertrok en moest aan de andere kant van het vliegtuig zijn. Serieus nog nooit zo hard Gerend! Gelukkig met gehaald en na 14 uur Kwam ik in de avond aan in Melbourne waar ik werd opgehaald. Ik had wel een enorme jaglag en een keelontsteking van de stomme airco in het vliegtuig. Ik verblijf nu een paar weken in Philip Island ongeveer 150 km onder Melbourne wat die mensen overigens dichtbij vinden! Wat een enorm land is dit zeg! Ik zit 2 minuten van een prachtig strand! Vandaag was het 26 graden en deze week wordt het zon 36 graden echt super warm! Ze hebben hier van de mega tamme salamanders rondlopen in de achtertuin, ik schrok zo erg want ik dacht eerst dat het een slang was! En op dit eiland hebben ze wilde pinguïns, koala's, gekke vogels, mega hamsters en walibi,s dat zijn mini Kangaroos ik ga ze deze week naar het park waar ze wonen.
Ik vind het wel gek dat ik letterlijk aan de andere kant van de wereld zit!
Ik wens jullie Een fijne winter in de sneeuw :)
Dikke kus

  • 23 Februari 2016 - 20:35

    Eva:

    Wat een mooi verhaal om mee te beginnen ;-). We kijken uit naar je verdere avonturen. XXX

  • 02 Maart 2016 - 13:34

    Mame:

    Leuk verhaal Lisa, veel plezier nog, probeer je reisverslagen bij te houden! En die grote hamsters.... T zijn Wombats.
    Greetz

  • 17 Maart 2016 - 18:15

    Hilde:

    Hey wat leuk Lisa. Ik zag net pas je linkje op face book :D fijn dat je toch nog je aansluiting had gered! En veel plezier de komende tijd :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Phillip Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2016

Surfer by day, waitress by night

02 Maart 2016

Het eiland

21 Februari 2016

Van sneeuw naar hittegolf

Actief sinds 21 Feb. 2016
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 1633

Voorgaande reizen:

21 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: