Het eiland - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van LisaAndrog - WaarBenJij.nu Het eiland - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van LisaAndrog - WaarBenJij.nu

Het eiland

Door: Lisa androg

02 Maart 2016 | Australië, Phillip Island

Hoi iedereen
Der is best wat gebeurd na de laatste keer dat ik had geschreven, ik Werd helaas ziek en met 39 graden koorts en 37 graden buiten was het geen pretje, gelukkig voelde ik me na 4 dagen dood op de bank liggen beter! Ik heb vorig weekend gewerkt in geoff café op het eiland, tis zon 20 minuten lopen naar het café in het dorp en de eerste keer raakte ik natuurlijk helemaal verdwaald. Ik had op de terug weg boodschappen gedaan en midden in de winkel een fles spa rood Laten ontploffen. De mensen waren super aardig en vroegen alleen of ik okay was, daarna met me tas terug gelopen door de hitte! Natuurlijk moest ik van een heuvel vallen op mijn tas waardoor alles geplet werd! Voortaan maar een auto lenen als ik boodschappen ga doen! Het eiland is echt prachtig elke dag zie k nieuwe dieren en planten. Maandag was naar het wildlife park gegaan waar ik Walibies en Kangaroos kon voeren en knuffelen. Wat kunnen Kangaroos groot worden zeg! Daarna ben ik langs de kust gaan toeren, en langs lokale markten gegaan. Dinsdag was het zo warm dat ik alleen maar voor Pampus op het strand heb gelegd en op een surfski gevaren. Een surfski is een soort gekke kano waar je je evenwicht moet bewaren en op de golven kan varen super vet! Overigens voor alle mensen die maar heilig geloven dat ik hier jongens tegen ga komen of iets hebben het fout. Ik kan mijn lenzen niet in doen omdat ik een oog ontsteking heb en door de hitte draag ik een pet, een bril met opgezwolle ogen en een nerd backpack, wat word afgemaakt met een rood bezweten hoofd en bergwandelschoenen erg charmant allemaal!
Maar ik geniet elke dag van het strand, de natuur, de dieren en alle super aardig maar aparte mensen. Ik ga deze week op zoek naar een baan op het eiland en buiten het eiland want leven hier is extreem duur helaas! Behalve sushi wat weer merkwaardig is, ik eet nu ook bijna elke dag sushi in echt alle smaken mogelijk!
Dikke kus!!

• 17 Maart 2016 - 18:17

Hilde:

Haha die sushi zal je oren wel uitkomen dan :P Ben wel jaloers op je hoor.. wat jij allemaal ziet en doet en meemaakt :D Super leuk :D