Surfer by day, waitress by night - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van LisaAndrog - WaarBenJij.nu Surfer by day, waitress by night - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van LisaAndrog - WaarBenJij.nu

Surfer by day, waitress by night

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg

23 Maart 2016 | Australië, Phillip Island

Hooi,
Ik heb een dag na mijn vorige bericht een baan gevonden op het eiland. In een luxe visrestaurant naast de zee, super mooi uitzicht op de baai en gelukkig airco! Omdat er op het eiland niet zo veel mensen wonen kwamen ze echt drastisch mensen te kort, na twee dagen stond ik al alleen en moest alles afsluiten. de Australische mensen hebben de meest bizarre drankjes, de ouders gooien ice tea, ginger ale in whiskey en vodka terwijl de kinderen cola met vanille ijs drinken. Ze hebben hier wel de beste milkshakes ooit! Met verse vanille ijs en vers fruit.

Via via leer ik steeds meer locale kennen, en met locals is het vooral surfers. Want op dit eiland surft iedereen, ze krijgen zelfs surfles in de basisschool voor gym. Steve is een vriend van wyne die naast geoff werkt en die wilde me wel surfles geven. Echt super vet! Ze noemen me nu wel dangerous dutch omdat ik natuurlijk op mijn. Eerste les super happy vol vertrouwen op d'r grootste golf af stap en vervolgens word meegesleurd en vast kom te zitten tussen het zeewier en koraalrif, bleek best gevaarlijk te zijn. Maar naar een paar lessen en veel vallen en opstaan gaat surfen nu redelijk goed! Je moet met je surfboard die 2x zo groot is als ik naar even golf peddelen en net voordat de golf breekt dear op springen, wat even kracht zit dr achter zon golf zeg!

Marlette den nicht van mij is ook naar Philip island gekomen en we gaan samen volgende week the great ocean road rijden, 300 km Langs de mooisten kust van Victoria. Daarna gaan we op 12 April vliegen naar Sidney en veder reizen! Heb der super veel zin in!

Dikke kus

  • 23 Maart 2016 - 09:38

    Eva:

    Hilarisch verhaal weer! Lijkt me geweldig om te kunnen surfen. Heb ik ook altijd gewild, maar dat zal een volgend leven moeten worden ;-). Heel veel plezier met je roadtrip. Ik kijk uit naar het volgende verslag.
    Xxx

  • 23 Maart 2016 - 11:18

    Aram:

    Hey schat, nog steeds me familie aan t lastigvallen dus haha, nu zelfs met je nichtje erbij.
    Ik wil trouwens nooit meer van jou horen dat ik dyslectisch ben, lees je tekst maar terug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Phillip Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2016

Surfer by day, waitress by night

02 Maart 2016

Het eiland

21 Februari 2016

Van sneeuw naar hittegolf

Actief sinds 21 Feb. 2016
Verslag gelezen: 751
Totaal aantal bezoekers 1632

Voorgaande reizen:

21 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: